SCHIMB SI RETUR

Care Este Prodedura Pentru Schimb Si Retur?

Puteți returna produsele pe care le-ați cumpărat din Magazinul online Colin’s cu factura dvs. în termen de 30 de zile, cu condiția ca acestea să nu fie utilizate și toate accesoriile de pe produse să fie complete. Produsele de lenjerie intima nu se returneaza si nu se ofera schimb de marime.

Puteți schimba produsele noastre pe care doriți să le modificați cu dimensiunea dorită în magazinele noastre. În magazinele noastre nu se pot returna produsele.Nu se returneaza in magazine.

Adresa depozit : Str. DC 149, nr. 3, com. Bolintin Deal, jud. Giurgiu 

Destinatar: EROGLU ROMANIA SRL ONLINE STORE (livrare cu plata la destinatar conform contract). 

Compania de transport partenera: FanCourier (pentru coletele trimise cu alte companii de curierat costurile vor fi suportate de catre client)

În cazul rambursării sau schimbului cu un alt produs, punctele acumulate vor fi șterse, punctele acumulate sunt valabile până la sfârșitul anului.

Ce documente sunt necesare pentru procesul de retur?

Completați formularul de retur cu codul produsului pe care doriți să îl returnați și motivul returnării și plasați factura în pachetul de expediere.

Formularul de retur trebuie trimis pe adresa de e-mail: relatiiclienti@colins.ro

Care este procesul de aprobare a returnării?

Produsul care ajunge la noi pentru procesul de returnare va fi examinat dacă respectă condițiile de returnare menționate mai sus și, dacă este potrivit pentru returnare, tranzacția va fi aprobată și va fi efectuată  rambursarea.

 

Când și cum se face rambursarea?

Suma produsului returnat (excluzând comisionul pentru serviciul de expediere) va fi transferată în contul sau cardul dvs. de credit în termen de 10-15 zile lucrătoare.