-
Blugi
-
FEMEI
-
FIT FEMEI
-
BĂRBATI
-
FIT BARBATI
-
-
Damă
-
Colectii
-
IMBRACAMINTE
-
IMBRACAMINTE EXTERIORImbracaminte Exterior
-
ACCESORII
-
-
Bărbați
-
Colectii
-
IMBRACAMINTE BARBATI
-
IMBRACAMINTE EXTERIORImbracaminte Exterior
-
ACCESORII BARBATIAccesorii Barbati
-
-
Outlet
-
Verificare Puncte
-
SCHIMB SI RETUR
SCHIMB SI RETUR
Care Este Prodedura Pentru Schimb Si Retur ?
Pentru produsele comandate online, puteti sa faceti doar schimbul de marime in magazinele noastre Colins. Returul produselor comandate online nu se realizeaza in magazin, exista doar posibilitatea de a schimba marimea cu cea dorita pe baza facturii, în termen de 30 de zile, cu condiția ca acestea să nu fie utilizate și toate accesoriile produselor să fie complete. Produsele de lenjerie intima nu se returneaza si nu se ofera schimb de marime. Daca doriti schimbul sau returnarea banilor unui produs achizitionat dintr-un magazin fizic Colins, puteti merge cu bonul pentru a solicita acest lucru, cu conditia sa nu se depaseasca termenul de retur de 30 de zile, iar produsele sa nu fie utilizate și toate accesoriile de pe produse să fie complete.
Cum pot returna un produs?
Pentru a returna un produs achizitionat online, in sectiunea contul meu , comenzi, selectati comanda pe care doriti sa o returnati, urmati toti pasii pentru a finaliza cerearea. Dupa finalizarea cererii vi se va genera un cod de returnare pe care va trebuii sa il prezentati la FanCourier. Codul va fi trimis si in SMS. Factura trebuie neaparat plasata in colet.
NOTA: Pentru Clientii Guest(vizitatori), se poate face completa cererea de retur de pe link-ul https://www.colins.ro/customer/ReturnOrderAsAGuest
Codul poate fi predat atat la sediu FAN dar si la domiciliu pe baza unei comenzi plasate de catre dvs.
Atentie! la sectiunea IBAN de a nu trece IBAN-UL gresit sau invalid.
Adresa depozit : Str. DC 149, nr. 3, com. Bolintin Deal, jud. Giurgiu
Destinatar: EROGLU ROMANIA SRL ONLINE STORE (livrare cu plata la destinatar conform contract).
Nr de telefon: 0319101
Compania noastra de transport partenera: FanCourier (va rugam doar prezentati codul de returnare generat automat ın sectiunea comenzii de returnare, costurile de transport sunt suportate de catre Colins)
Daca optati pentru retur nu exista posibilitatea de schimb cu alt produs, vi se va rambursa suma aferenta returului.
Care este procesul de aprobare a returnării?
Produsul returnat va fi examinat dacă respectă condițiile de returnare menționate mai sus și, dacă este potrivit pentru returnare, tranzacția va fi aprobată și va fi efectuată rambursarea.
Când și cum se face rambursarea?
Suma produsului returnat (excluzând taxa transportului pentru comenzile sub 250 de lei) va fi transferată în contul sau cardul dvs. de credit în termen de 10-15 zile lucrătoare.