SCHIMB SI RETUR

RETUR

 

Care Este Prodedura Pentru Retur ?

 

Returul produselor comandate online nu se realizeaza in magazin, exista doar posibilitatea de a returna produsul online pe baza facturii, în termen de 30 de zile, cu condiția ca acestea să nu fie utilizate și toate accesoriile produselor să fie complete. Produsele de lenjerie intima NU se returneaza Daca doriti schimbul sau returnarea banilor unui produs achizitionat dintr-un magazin fizic Colins, puteti merge cu bonul pentru a solicita acest lucru, cu conditia sa nu se depaseasca termenul de retur de 30 de zile, iar produsele sa nu fie utilizate și toate accesoriile de pe produse să fie complete.

NOTA: Schimbul produselor online nu se aplica in magazine.

 

Cum pot returna un produs? 

Pentru a returna un produs achizitionat online, in sectiunea contul meu , comenzi, selectati comanda pe care doriti sa o returnati, urmati toti pasii pentru a finaliza cerearea. Dupa finalizarea cererii vi se va genera un cod de returnare pe care va trebuii sa il prezentati la FanCourier. Codul va fi trimis si in SMS. Factura trebuie neaparat plasata in colet.

NOTA: Daca un colet este trimis cu alt AWB nu putem urmari coletul la noi in sistem.

NOTA: Pentru Clientii Guest(vizitatori), se poate completa cererea de retur de pe link-ul https://www.colins.ro/customer/ReturnOrderAsAGuest

Codul (AWB) poate fi predat atat la sediu FAN dar si la domiciliu pe baza unei comenzi plasate de dvs.

Atentie! la sectiunea IBAN se trece IBAN-ul corect, dumneavoastra fiind exclusiv raspunzator pentru acuratetea informatiilor furnizate.

 

Adresa depozit : Str. DC 149, nr. 3, com. Bolintin Deal, jud. Giurgiu

Destinatar: EROGLU ROMANIA SRL ONLINE STORE

Nr de telefon: +40 21 371 8977

Compania noastra de transport partenera: FanCourier (va rugam doar prezentati codul de returnare generat automat ın sectiunea comenzii de returnare, costurile de transport sunt suportate de Colins)

Daca optati pentru retur nu exista posibilitatea de schimb cu alt produs, vi se va rambursa suma aferenta returului.

Care este procesul de aprobare a returnării?

Produsul returnat va fi examinat dacă respectă condițiile de returnare menționate mai sus și, dacă este potrivit pentru returnare, tranzacția va fi aprobată și va fi efectuată  rambursarea.

Când și cum se face rambursarea?

Suma produsului returnat (excluzând taxa transportului pentru comenzile sub 250 de lei) va fi transferată în contul sau cardul dvs. de credit în termen de 10-15 zile lucrătoare.

NOTA: In cazul in care un colet a fost trimis fara factura, exista posibilitatea sa nu fie identificat si poate cauza intarzierea rambursarii.