PROGRAM DE FIDELIZARE

Condițiile programului de loialitate COLIN'S

Cum să devii membru al programului de loialitate COLIN'S

• Faci cumpărături in orice magazin Colin's, indiferent de valoare.

• Te înregistrezi rapid la casă folosind numărul de telefon si accesand link-ul. Completezi datele personale: nume, prenume, data nașterii, orașul de reședință și adresa de e-mail (optional).

• Devii posesorul cardului virtual COLIN'S.

• Primește notificarea de validare  prin SMS.

 Exemplu de notificare:

 ”Codul dvs. de validare: 12345. Sunt de acord cu condițiile http://www.colinsjeans.com/en/kurumsal/norme.html

• Confirmă participarea la programul de loialitate, comunicând casierului codul de validare.

După transmiterea codului de validare, clientul este de acord, fără excepție, cu toate condițiile programului de loialitate, pe care le puteți afla accesând linkul http://www.colinsjeans.com/en/kurumsal/norme.html (codul este unic).

 

• Primește notificarea prin  SMS privind înregistrarea reușită:

Exemplu de mesaj:

   ” Felicitari! Bine ati venit in familia COLIN'S. Pentru mai multe informatii despre GDPR accesati linkul http://bit.ly/colinsrules.”

• Programul de loialitate COLIN'S este valabil doar pe teritoriul Romaniei.

 

Privilegiile participantului la programul de loialitate:

  • Afla primul despre promoțiile avantajoase, reduceri și oferte speciale prin SMS și notificări prin e-mail
  • Primește puncte suplimentare și cadouri, participând la promoțiile speciale 
  • Cardul virtual este valabil pe perioadă nelimitată.                                                        

Cumpărătorul este identificat pe baza  numărul de telefon mobil, pe care îl comunică casierului la efectuarea achiziției.

Punctele se calculează începând cu prima achiziție, achitând orice produs, inclusiv articolele reduse, precum și produsele pentru care este valabilă promoția (dacă acest lucru este stipulat prin condițiile promoției).

Punctele se calculează procentual față de valoarea produsului.

3% din valoarea produsului – pentru produsele cu pret intreg

2% din valoarea produsului – pentru produsele cu pret redus

1% din valoarea produsului -  pentru produsele de tip  OUTLET

1 punct = 1 RON


Informațiile despre punctele acumulate puteti afla in fiecare magazin Colin's, intreband casierii. Verificarea se face pe baza numarului de telefon in sistemul informatic.

Dacă o parte din cumpărături se achită cu puncte, diferenta se poate achita cash/card iar in cuantumul acestei diferente se cumuleaza puncte.

Valabilitatea punctelor este limitată, punctele sunt valabile până la finalul fiecarui an, punctele ramase neutilizate fiind sterse automat. 

La inceputul fiecarui an acumularea punctelor incepe de la zero.

Punctele pot si folosite începând cu următoarea achiziție,  imediat după acumularea acestora (inclusiv în aceeași zi).

Cu punctele acumulate se poate plăti un maxim de 70% din valoarea achiziției.

Cumpărătorul informează casierul cu privire la numărul de puncte ce doreste sa le utilizeze, casierul inregistreaza operatia in sistem, ulterior clientul  primește un SMS cu un cod de validare.

Cumpărătorul îi transmite casierului codul de validare și este de acord cu utilizarea punctelor în contul achiziției.

În caz de returnare a produsului, punctele acumulate la cumpărarea acestui produs sunt anulate, iar punctele utilizate la achizitia produsului returnat nu se ramburseaza in cont.

 În cazul în care în cont nu sunt suficiente puncte pentru a fi utilizate, la returnarea produsului soldul va fi negativ. În acest caz, la următoarea achiziție se pot utiliza puncte numai după ce a fost acumulat un număr suficient de puncte.

COLIN'S își rezervă dreptul de a opera modificări în programul de loialitate. Informarea participanților la program despre astfel de modificări se realizeaza prin postarea informațiilor pe site-ul www.colins.ro.                                                

Pentru a se renunța la programul de loialitate, clientii au la dispozitie trei variante: telefonic, apeland 0319101, prin e-mail Puncte@colinsjeans.com sau trimitand  o scrisoare pe adresa: Soseaua Bucuresti Ploiesti, nr 9-13, PC Center, Etaj 4.

Pentru a renunta la participarea in programul de loialitate și pentru a nu mai primi informații de la COLIN'S, trebuie să comunicați numărul de telefon mobil înregistrat în program.